Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ

Στα πλαίσια του προγράμματος e-twinning "young scientists"  και κατά την διάρκεια του θέματος για τα μίγματα και τα διαλύματα η ομαδική μας εργασία ήταν τα παιδιά από το κάθε νηπιαγωγείο να γράψουν τους στίχους .Το τραγούδι διαμορφώθηκε ως εξής:
 

Με μίγματα διαλύματα
γιούπι γιούπι λα
να δώρο στη Μαρία μου
που με αγαπά...

Ρύζι βάλε σε νερό
που βράζει γιούπι λα
με γάλα κι ανακάτεψε
γιούπι λα καλά.


Ξύλο κανέλα γιούπι λα
μμμμμ....μοσχοβολιά
στο τέλος λίγη ζάχαρη
γεύση πολύ γλυκειά. 


Με μίγματα διαλύματα
γιούπι γιούπι λα
να δώρο στη Μαρία μου
που με αγαπά. 


Αλάτι και ρίγανη
γιούπι γιούπι λα
μαζί ανακατεύω
γιούπι γιούπι λα
νόστιμο μίγμα κάνω
γιούπι γιούπι λα
που το βάζει γιούπι λα λα
η Μαρία στα ψωμιά. 


Με μίγματα διαλύματα
γιούπι γιούπι λα
να δώρο στη Μαρία μου
που με αγαπά.


Μέσα στο νεράκι
γιούπι γιούπι λα
ρίχνουμε λαδάκι
το ένα πάει ψηλά.
γιούπι γιούπι λα λα
το άλλο χαμηλά
σαν το καντηλάκι
κι η Μαρία μ' αγαπά.


Με μίγματα διαλύματα
γιούπι γιούπι λα
να δώρο στη Μαρία μου
που με αγαπά. 


Ζάχαρη μέσα στο νερό
γιούπι γιούπι λα
διαλύεται, διαλύεται
στο λεπτό γιούπι λα λα
και εάν το πιείς είναι γλυκό
γιούπι γιούπι λα
νόστιμο σαν ζαχαρωτό
γιούπι γιούπι λα λά.


Με μίγματα διαλύματα
γιούπι γιούπι λα
να δώρο στη Μαρία μου
που με αγαπά. 


Αλεύρι, αλάτι πάρε
γιούπι, γιούπι λα
πρόσθεσε νεράκι
γιούπι, γιούπι, λα
έτοιμο το ζυμαράκι
γιούπι, γιούπι λα
δώρο στη Μαρία μου
που με αγαπά. 


Με μίγματα διαλύματα
γιούπι γιούπι λα
να δώρο στη Μαρία μου
που με αγαπά.

Το τραγουδάκι το κάναμε εικονόλεξο για να μπορούμε να το λέμε πιο εύκολα.

 Στη συνέχεια ανέλαβαν δράση οι γονείς του Κωνσταντίνου,  Βαρελάς Φώτης και Ολυμπία Χαμλατζή που μελοποίησαν τους στίχους και τους ευχαριστούμε πολύ για τη θαυμάσια δουλειά τους.




Μπορείτε να μας απολαύσετε με τη συνοδεία κιθάρας από τον μπαμπά του Κωνσταντίνου.




2 σχόλια :